Nordland WA 8146 IMP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nordland WA 8146 IMP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Petra1975 03-10-2010
Geschreven voor: Nordland WA 8146 IMP

meer dan een jaar in bezit. voor zijn prijs een goede en degelijke wasmachine. heb hiervoor een Indesit en Zanussi gehad, maar de Nordland is toch wel n stuk beter. bij levering zat er een deuk in de wasmachine, maar binnen 2 weken een deukvrij exemplaar gekregen.

Onno Druivemans 01-10-2010
Geschreven voor: Nordland WA 8146 IMP

Heb deze wasmachine van Nordland al een tijdje nu. Heeft tot nu toe keurig zijn werk gedaan, geen storingen en of mankementen. Hieronder de puls- en minpunten van mn vriendin, die hem het vaakst gebruikt.

Pluspunten:
- storingsvrij
- goed wasresultaat (iets minder dan mn vorige Miele)
- makkelijk in gebruik

Minpunten:
- vormgeving kan wat beter (maar goed de Miele was toch wel wat saaier en simpeler)

Dit wilde ik nog wel even kwijt, ben via via er achter gekomen dat Nordland in dezelfde fabriek als AEG-Electrolux gemaakt wordt. Zie in de vorige reviews verbazingen over de kwaliteit, dit verklaart t een en ander dan wellicht.

Heb hem nu iets meer dan een jaar, hoop dat hij nog vele jaren mee gaat zoals de Miele. En hoop dat mensen iets aan mijn review hebben. Groetjes, Onno.

sneeuwpop81 30-09-2010
Geschreven voor: Nordland WA 8146 IMP

Heb voor een Nordland gekozen op advies van mijn moeder. Zij heeft namelijk al bijna 5 jaar een wasmachine EN een koelvries-combinatie van Nordland. Tot nu toe heeft ze daar geen spijt van gehad.

Tot mijn eigen verbazing ben ik zeer gecharmeerd geworden van dit merk. Kennelijk is er toch een product die bijvoorbeeld Bosch makkelijk kan evenaren, maar dan tegen een vriendelijkere prijs.

Heb voorheen nooit zelf de was gedaan toen in nog inwonend was, maar nu op mijn eigen is het een piece-of-cake. Makkelijk, goed zuiver, en geen gekke geluiden oid. Heb deze machine bij de It's Electronics gekocht, waar de service trouwens ook super was. Vriendelijke en deskundige advies, deze jongens weten waar ze over praten.

In de toekomst van plan om ook een Nordland koelvries-combinatie aan te schaffen. Had er toevallig een gratis gekregen, anders had ik die ook al meteen gekocht.

Michel Peters Heesch 04-07-2010
Geschreven voor: Nordland WA 8146 IMP

13 maanden geleden heb ik deze machine aangeschaft. Prettig apparaat. Wast schoon en is vrij stil. Een groot voordeel is dat als ik de pluizenzeef eens schoon wil maken dat er dan zo'n aftap slangetje zit. Het is 1 van de makkelijkst te bedienen machine's...alles staat in het nederlands op het apparaat. Vormgeving is functioneel en degelijk. Bij ons wordt elke dag gewassen en soms wel 2 keer en ik heb nog nooit problemen met mijn machine gehad. Ik kende het merk niet toen ik het kocht maar deze Nordland machine wordt overduidelijk bij een duurder merk geproduceerd...stonden naast elkaar was identiek alleen die andere was 200 euro duurder.

Guus15 16-06-2010
Geschreven voor: Nordland WA 8146 IMP

Ik heb de wasmachine nu ongeveer 3 maanden en ben er zeer tevreden over. Hij was schoon, is vrij stil en zeer makkelijk in gebruik. Omdat ik alleen woon is het erg prettig dat de meeste programma's te verkorten zijn.
Al met al gewoon een fijn apparaat om mee te werken.

TiesvanDalen 04-06-2010

Een prima machine:
Heb de machine nu 7 maanden in bezit, en wou eens kijken wat de prijzen zouden doen. hij staat nog altijd opvallend scherp geprijsd voor zijn kunnen.

De was word lekker schoon en de machine is echt makkelijk te bedienen. vooral het 30 graden 30 minuten programma is ideaal voor kleine wasjes.
het was een van de weinige machines die een superkort wasprogrammaknopje heeft

Heb nog niets meegemaakt wat ik als vervelend kan beschouwen, behalve dat de was gedaan moet worden. hij is betrouwbaar en een stuk stiller dan verwacht.

kortom, prima machine!